Nasser Al-Attiyah se chystá na svůj první start s vozem Fabia S2000. Do Argentiny se sice po krátké době objěví už podruhé, v šampionátu IRC to bude však jeho premiéra.
Zhruba po dvou měsících se vrací Katařan Nasser Al-Attiyah na místo činu. Objeví se znovu v Argentině, ne však již v továrních barvách VW a s terénním Touaregem, ale s Fabií S2000 belgického Rene Georges Rally Sport Team.
Devětatřicetiletému Katařanovi se v Jižní Americe daří a v Argentině už ho místí znají. V lednu si odvezl celkově druhé místo na Rally Dakar a loni zde dokázal vyhrát kategorii produkčních vozů, když byla rally ještě součástí mistrovství světa. Střídání aut různých kategorií šestinásobnému mistru Středního východu zřejmně vůbec nevadí a s technikou S2000 již pozbíral zkušenosti na Katarské rally. Tu dokázal s Fiestou vyhrát.
Jeho debut v IRC ale nebude jediný, má v plánu letos absolvovat vybrané soutěže. Konkrétní seznam však ještě zveřejněn nebyl.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.