Nasser Al-Attiyah se chystá na svůj první start s vozem Fabia S2000. Do Argentiny se sice po krátké době objěví už podruhé, v šampionátu IRC to bude však jeho premiéra.
Zhruba po dvou měsících se vrací Katařan Nasser Al-Attiyah na místo činu. Objeví se znovu v Argentině, ne však již v továrních barvách VW a s terénním Touaregem, ale s Fabií S2000 belgického Rene Georges Rally Sport Team.
Devětatřicetiletému Katařanovi se v Jižní Americe daří a v Argentině už ho místí znají. V lednu si odvezl celkově druhé místo na Rally Dakar a loni zde dokázal vyhrát kategorii produkčních vozů, když byla rally ještě součástí mistrovství světa. Střídání aut různých kategorií šestinásobnému mistru Středního východu zřejmně vůbec nevadí a s technikou S2000 již pozbíral zkušenosti na Katarské rally. Tu dokázal s Fiestou vyhrát.
Jeho debut v IRC ale nebude jediný, má v plánu letos absolvovat vybrané soutěže. Konkrétní seznam však ještě zveřejněn nebyl.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?