Katařan Nasser Al-Attiyah bude startovat minimálně na sedm podnicích s Fabií S2000. S již dříve avizovanou Fiestou S2000 bude startovat v SWRC a v šampionátu Středního východu
Pro poněkud netradiční krok se rozhodl všestranný katarský sportovec Nasser Al-Attiyah. Po tom, se se stříbrem vrátil z dakarského maratonu, chystá se do klasických rally. V programu má jak "domácí" šampionát Středního východu, tak SWRC a nakonec i IRC.
Al-Attiyah je doma i na dálkových soutěžích. Letos na Dakaru vybojoval stříbrnou příčku
JIž dříve jsme vás informovali, že v SWRC bude startovat s Fiestou S2000 v barvách Barwy a nejinak tomu bude v šampionát Středního východu. Pro svoji účast v IRC se však rozhodl pro konkurenční vůz, sice Škodu Fabia S2000. Tam bude startovat za belgický René Georgese a v plánu má minimálně sedm soutěží počínaje Argentinou.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?