43-letý Andořan Albert Llovera bude reprezentovat značku Fiat v nově vypsaném poháru pro vozy S2000 - SWRC. Informoval o tom polský server autoklub.pl.
Andořan se pod hlavičkou Wolf Racing vrací do kolotoče mistrovství světa po osmi letech, když po dvě sezóny soutěžil s Fiatem Punto S1600 v juniorském mistrovství světa. Jeho nejlepším výsledkem v tomto seriálu bylo sedmé místo ve Finsku 2001, jinak se většinou potýkal s technickými problémy. Výraznější úspěch nezaznamenal ani při sporadických startech s Mitsubishi v následujících letech, daleko lepších výsledků dosáhl v ragionálních šampionátech, kde získal mimojiné i tituly mistra Andorry a dvakrát mistra Katalánska. Bývalý reprezentant Andorry v alpském lyžování a účastník olympiády v Sarajevu je přitom po pádu na lyžích trvale ochrnutý na spodní část těla a soutěžní vozy ovládá pouze rukama. S takto speciálně upraveným Grande Puntem S2000 startoval už v loňské sezóně v mistrovství Španělska, kde se pravidelně potkával s dalším účastníkem SWRC 2010, Xavi Ponsem.K prvnímu startu v mistrovství světa se Llovera chystá do Mexika, další program zatím nebyl zveřejněn.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?