43-letý Andořan Albert Llovera bude reprezentovat značku Fiat v nově vypsaném poháru pro vozy S2000 - SWRC. Informoval o tom polský server autoklub.pl.
Andořan se pod hlavičkou Wolf Racing vrací do kolotoče mistrovství světa po osmi letech, když po dvě sezóny soutěžil s Fiatem Punto S1600 v juniorském mistrovství světa. Jeho nejlepším výsledkem v tomto seriálu bylo sedmé místo ve Finsku 2001, jinak se většinou potýkal s technickými problémy. Výraznější úspěch nezaznamenal ani při sporadických startech s Mitsubishi v následujících letech, daleko lepších výsledků dosáhl v ragionálních šampionátech, kde získal mimojiné i tituly mistra Andorry a dvakrát mistra Katalánska. Bývalý reprezentant Andorry v alpském lyžování a účastník olympiády v Sarajevu je přitom po pádu na lyžích trvale ochrnutý na spodní část těla a soutěžní vozy ovládá pouze rukama. S takto speciálně upraveným Grande Puntem S2000 startoval už v loňské sezóně v mistrovství Španělska, kde se pravidelně potkával s dalším účastníkem SWRC 2010, Xavi Ponsem.K prvnímu startu v mistrovství světa se Llovera chystá do Mexika, další program zatím nebyl zveřejněn.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?