43-letý Andořan Albert Llovera bude reprezentovat značku Fiat v nově vypsaném poháru pro vozy S2000 - SWRC. Informoval o tom polský server autoklub.pl.
Andořan se pod hlavičkou Wolf Racing vrací do kolotoče mistrovství světa po osmi letech, když po dvě sezóny soutěžil s Fiatem Punto S1600 v juniorském mistrovství světa. Jeho nejlepším výsledkem v tomto seriálu bylo sedmé místo ve Finsku 2001, jinak se většinou potýkal s technickými problémy. Výraznější úspěch nezaznamenal ani při sporadických startech s Mitsubishi v následujících letech, daleko lepších výsledků dosáhl v ragionálních šampionátech, kde získal mimojiné i tituly mistra Andorry a dvakrát mistra Katalánska. Bývalý reprezentant Andorry v alpském lyžování a účastník olympiády v Sarajevu je přitom po pádu na lyžích trvale ochrnutý na spodní část těla a soutěžní vozy ovládá pouze rukama. S takto speciálně upraveným Grande Puntem S2000 startoval už v loňské sezóně v mistrovství Španělska, kde se pravidelně potkával s dalším účastníkem SWRC 2010, Xavi Ponsem.K prvnímu startu v mistrovství světa se Llovera chystá do Mexika, další program zatím nebyl zveřejněn.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.