Portugalský pilot Bruno Magalhaes obsadil v 78. ročníku Rallye Monte Carlo sedmé místo, což je pro jezdce, který neměl před startem soutěže prakticky žádné zkušenosti s jízdou na sněhu výborné umístění.
Sedmé místo, na které Magalhaes poskočil po smolném odstoupení Ogiera (alternátor) je odpovídající tomu, co portugalský pilot na soutěži předváděl. Jedenáctkrát se probojoval do elitní desítky. Jednou byl dokonce čtvrtý a mít tak více „sněhových“ zkušeností mohl do boje o čelní pozice promlouvat daleko více. "Pokud bych měl více zkušeností s takto obtížnou soutěží, především ve volbě vhodného nastavení či pneumatik, mohl jsem skončit ještě lépe. Přesto jsem se sedmým místem velice spokojen. Splnil jsem si dětský sen startovat na Monte Carlu. Měli jsme od začátku cíl, dojet v TOP10 a to se nám podařilo, cíl je splněn," řekl Magalhaes.
"Jsem velmi spokojen s prací celého týmu. Bruno a Carlos jeli krásně, bez chyb. Auto dovezli bez jediného škrábnutí, což je na takto specifické soutěži nevídané. Jezdili velmi kvalitní časy, na což můžou být všichni naši sponzoři hrdi," prohlásil Carlos Barros, ředitel týmu.
foto: autosport.aeiou.pt
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?