Portugalský pilot Bruno Magalhaes obsadil v 78. ročníku Rallye Monte Carlo sedmé místo, což je pro jezdce, který neměl před startem soutěže prakticky žádné zkušenosti s jízdou na sněhu výborné umístění.
Sedmé místo, na které Magalhaes poskočil po smolném odstoupení Ogiera (alternátor) je odpovídající tomu, co portugalský pilot na soutěži předváděl. Jedenáctkrát se probojoval do elitní desítky. Jednou byl dokonce čtvrtý a mít tak více „sněhových“ zkušeností mohl do boje o čelní pozice promlouvat daleko více. "Pokud bych měl více zkušeností s takto obtížnou soutěží, především ve volbě vhodného nastavení či pneumatik, mohl jsem skončit ještě lépe. Přesto jsem se sedmým místem velice spokojen. Splnil jsem si dětský sen startovat na Monte Carlu. Měli jsme od začátku cíl, dojet v TOP10 a to se nám podařilo, cíl je splněn," řekl Magalhaes.
"Jsem velmi spokojen s prací celého týmu. Bruno a Carlos jeli krásně, bez chyb. Auto dovezli bez jediného škrábnutí, což je na takto specifické soutěži nevídané. Jezdili velmi kvalitní časy, na což můžou být všichni naši sponzoři hrdi," prohlásil Carlos Barros, ředitel týmu.
foto: autosport.aeiou.pt
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?