Tři dny seznamovacích jízd má za sebou britská posádka Wilks/Pugh po tratích úvodního podniku IRC, Rallye Monte Carlo.
Pro posádku týmu Škoda Motorsport UK jsou podmínky, které momentálně na jednotlivých rychlostních zkouškách panují velkou výzvou. Jelikož se momentálně, stejně jako v celé Evropě v místě konání oteplilo, sněhová pokrývka se mění v břečku a jen ve vyšších polohách na posádky čeká souvislá vrstva sněhu a ledu, což činí soutěž jako jednu z nejnáročnějších na světě.
"Teploty šly nahoru, tím pádem sníh roztával. Rychlostní zkouška č. 9. St. Bonnet byla dopoledne 100 % pokryta sněhem, odpoledne se podmínky o 20 % zhoršily. Kolísala teplota od startu až do cíle. Ale i když sníh rychle mizí, může se také rychle vrátit. Bude tak velmi důležitá práce ledových špiónů, jejich Info budeme brát na zřetel a bude pro nás velmi důležité," prohlásil Wilks.
foto: Alessandro Rozio, testrally.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?