Tři dny seznamovacích jízd má za sebou britská posádka Wilks/Pugh po tratích úvodního podniku IRC, Rallye Monte Carlo.
Pro posádku týmu Škoda Motorsport UK jsou podmínky, které momentálně na jednotlivých rychlostních zkouškách panují velkou výzvou. Jelikož se momentálně, stejně jako v celé Evropě v místě konání oteplilo, sněhová pokrývka se mění v břečku a jen ve vyšších polohách na posádky čeká souvislá vrstva sněhu a ledu, což činí soutěž jako jednu z nejnáročnějších na světě.
"Teploty šly nahoru, tím pádem sníh roztával. Rychlostní zkouška č. 9. St. Bonnet byla dopoledne 100 % pokryta sněhem, odpoledne se podmínky o 20 % zhoršily. Kolísala teplota od startu až do cíle. Ale i když sníh rychle mizí, může se také rychle vrátit. Bude tak velmi důležitá práce ledových špiónů, jejich Info budeme brát na zřetel a bude pro nás velmi důležité," prohlásil Wilks.
foto: Alessandro Rozio, testrally.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.