Nejdříve v létě nasadí Škoda vylepšenou verzi Fabie S2000 nazývanou EVO2. Pro začátek sezony si ale inženýři z Mladé Boleslavi nechali homologovat pár nových dílů. Informoval o tom německý server rallye-magazin.de.
Škoda Motorsport si nechala k 1.lednu homologovat několik nových vylepšení. Nová evoluce to ale ještě není, na tu si budeme muset pár měsíců počkat. „Ve Fabii S2000 má Škoda vítězné auto i pro rok 2010. I přesto hodlají v létě nasadit novou verzi s označením EVO2,“ prozradil Raimund Baumschlager, který se aktivně zapojil do vývoje tohoto vozu. Tovární tým Škody se letos objeví na vybraných podnicích šampionátu IRC, privátní týmy nasadí vozy do národních šampionátů a SWRC. Na konci roku bylo již 16 Fabii v soukromých rukou a další ve výstavbě.
Zde naleznete obrázky z testů před rally Monte Carlo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.