Po tom, co Meeke prodloužil smlouvu s Peugeot UK, na rok 2010, se očekává, že svůj titul v Intercontinental Rally Challenge obhájí. Aspoň tak očekává jeho zaměstnavatel.
Meeke, ze Severního Irska, letos v IRC zazářil, když na své cestě za titulem dosáhl na celkově čtyři výhry, a příští rok pokračuje ve stejném týmu. Očekávání proto nebudou nijak malá.
John Goodman, výkonný ředitel Peugetu UK, k tomu dodává své: "Letos Kris odvedl fantastickou práci. Se svým spolujezdcem Paulem Naglem a Kronosem dokázal úžasného výsledku a naším cílem není nic jiného, než to příští rok zopakovat. Nasadili jsme si laťku pro příští rok opravdu vysoko, ale tak vysoko jsou i naše očekávání. Velice se na příští rok těším."
Díky tomu začíná Meekeova příprava na příští rok velmi brzy. Ještě letos se ve Francii sveze s 207 S2000. Očekávání jsou právem velice vysoká, ale konkurence nespí. Zejména u Škody ukázali, že vyhrávat také umí, byť se chtěli letos věnovat spíše vývoji vozu. Více nám napoví již lednové Monte Carlo.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?