Chris Atkinson, který v letošním roce marně toužil „zakotvit“ v některém z týmů účastnících se mistrovství světa, má podle svých slov velkou naději na návrat do kolotoče WRC.
Po ukončení aktivit týmu Subaru jsme australana mohli vidět jen na prvním podniku WRC, rally Ireland, kde obsadil s Citroenem C4 WRC páté místo. Poté již začal Atkinson spřádat plány na sezonu 2010, ve které by chtěl oslavit návrat na rychlostní zkoušky. "Strašně toužím po návratu do kolotoče mistrovství světa, dělám proto maximum. Mám za sebou nepřeberné množství schůzek a musím říci, že mám velkou naději vrátit se v sezoně 2010. Celý rok jsem byl vlastně mimo, přesto mi chodili povzbuzující dopisy od fanoušků, které mě motivovali k intenzivní práci na návratu a naplnění mého snu, stát se jako první australský pilot mistrem světa v rally. Nic ještě není ujednáno, ale já pevně věřím, že to nakonec vyjde a uvidíme se v příštím roce ve WRC," řekl Chris Atkinson.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?