Alberto Hevia, smolař z nedávné rally de Asturias si spravil chuť na dalším podniku španělského mistrovství, kterým byla Rallye Villa de Llanes.
Pilot jedoucí se Škodou Fabia S2000 s podporou španělského dovozce české značky se postaral o druhý triumf mladoboleslavského vozu ze tří startů na španělské půdě. Hevia se do čela soutěže dostal po vítězství ve třetí rychlostní zkoušce. Poté vyhrál ještě rychlostní zkoušky 4, 6, 9 a nechal za zády Miguela Fustera s výkonným Porsche 997 GT3 a Garcia Ojedu s japonským vozem Subaru Impreza Sti N15, který se třetím místem dostal do čela šampionátu. 33. RALLYE VILLA DE Llanes 1. Alberto Hevia / Alberto Iglesias (E), Škoda Fabia S2000 1:33.05,0 2. Miguel Fuster / Medina Jose Vicente (E), Porsche 997 GT3 28.7 (1 GT) 3. Enrique Garcia Ojeda / Jordi Barrabes (E) Subaru Impreza WRX STi N15 37,3 4. Xevi Pons / Alex Haro (E) Mitsubishi Lancer Evolution X +3.22,9 5. Alberto Monarri / Alberto Chamorro (E) Subaru Impreza WRX STi N15 +5.00,0 6. Carlos Marquez / Fermin Busta (E) Mitsubishi Lancer Evolution X +5.15,5 7. Xavier Lujua / José Burgos (E) Mitsubishi Lancer Evolution X +5.32,3 8. Jonathan Perez / Enrique Velasco (E), Renault Clio R3 +6.20,8 (1. R3) 9. Miguel Arias / Roberto Arias (E), Renault Clio R3 +7.04,6 (2. R3) 10. Daniel Pena / Pablo Marcos (E) Citroen C2 R2 Max +8.02,3 (1. R2) Mistrovství Španělska 1. Ojeda 220.5, 2 Pons 220, 3 Vallejo 170, Fuster 170, 5 Perez 131, 6 Hevia 110,5.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.