Promotér WRC, společnost ISC, by ráda v nejvyšší kategorii rallysportu viděla další nové značky. Více jak čtyři výrobce by ovšem nechtěla.
Šéf ISC, Neil Duncanson, řekl, že ve WRC nechce více jak 4 výrobce. „Bez debat mohu říci, že bychom chtěli více výrobců. Více jak čtyři však ne. Když North One TV v roce 2000 vysílala WRC, bylo zde sedm výrobců a podle mého názoru to bylo méně efektivní,“ řekl Duncanson.Duncanson vzpomíná na tehdejší poměry: „Za prvními čtyřmi výrobci neměly ostatní značky šanci na vítězství. Neměly ani na to, aby se dostaly na pódium. Nemyslím si, že to bylo dobré pro týmy.“
Také Vám vadilo více vírobců ve WRC? Nad názorem šéfa ISC zůstává rozum stát...
Zatím se ale šéf ISC nemusí moc touto otázkou zabývat, protože o vstup do WRC moc velký zájem není. Zatím pouze Ford a Citroën nastupují pravidelně do šampionátu se svými továrními týmy. Minulý týden se objevily spekulace ohledně možného nástupu Škodovky. Český tým se ale zatím výhradně soustředí na IRC. Zatím nejžhavějším kandidátem se tedy zdá Proton, který by mohl spojit svoje síly s Prodrivem. Spekulovalo se také o Fiatu nebo VW.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?