Přesně rok poté, co oblíbenec publika, Gigi Galli, zažil v Německu těžkou nehodu, při niž utrpěl komplikovanou zlomeninu nohy, bojuje o návrat do kokpitu. Zatím bohužel nemá nic jistého.
Před rokem zažil Gigi Galli při Rally Deutschland těžkou nehodu, po níž musel vynechat zbytek sezony. Zatím všechny pokusy o návrat do světového šampionátu ztroskotaly. „Díky světové hospodářské krizi je situace obtížná. Potřebný budget na sezonu se těžko hledá,“ říká Gigi. Ital by potřeboval sehnat něco kolem jednoho milionu Euro, aby mohl opět startovat: „Snad již brzy budu mít pozitivnější zprávy. V současné době se celý můj život točí kolem shánění peněz. Není to jednoduché.“Kdyby se Italovi nepodařilo potřebné peníze sehnat, tak ukončí kariéru. „Kdybych se už do MS nemohl vrátit, tak pověsím závodnickou přilbu na hřebík. Od doby, kdy jsem začínal s rally, tak jsem chtěl do WRC. Nechci nic jiného dělat.“ Do IRC se Gallimu nechce: „Nechci tam závodit. Chci jen “topligu“.“
Na konci července se Gigi Galli zúčastnil závodu Baja300-Powerdays. Závod se mu líbil. „Musím poděkovat organizátorům, kteří dokázali přilákat dohromady tolik rozdílných kategorií. Je to dobrá věc,“ říká Galli, který jel se starší Toyotou Corolou WRC. Na dalším závodu Baja300, který se pojede v létě 2010, se ovšem Galli už asi neobjeví. „Jak jsem již řekl, plně se soustředím na návrat do WRC.“
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?