Přesně rok poté, co oblíbenec publika, Gigi Galli, zažil v Německu těžkou nehodu, při niž utrpěl komplikovanou zlomeninu nohy, bojuje o návrat do kokpitu. Zatím bohužel nemá nic jistého.
Před rokem zažil Gigi Galli při Rally Deutschland těžkou nehodu, po níž musel vynechat zbytek sezony. Zatím všechny pokusy o návrat do světového šampionátu ztroskotaly. „Díky světové hospodářské krizi je situace obtížná. Potřebný budget na sezonu se těžko hledá,“ říká Gigi. Ital by potřeboval sehnat něco kolem jednoho milionu Euro, aby mohl opět startovat: „Snad již brzy budu mít pozitivnější zprávy. V současné době se celý můj život točí kolem shánění peněz. Není to jednoduché.“Kdyby se Italovi nepodařilo potřebné peníze sehnat, tak ukončí kariéru. „Kdybych se už do MS nemohl vrátit, tak pověsím závodnickou přilbu na hřebík. Od doby, kdy jsem začínal s rally, tak jsem chtěl do WRC. Nechci nic jiného dělat.“ Do IRC se Gallimu nechce: „Nechci tam závodit. Chci jen “topligu“.“
Na konci července se Gigi Galli zúčastnil závodu Baja300-Powerdays. Závod se mu líbil. „Musím poděkovat organizátorům, kteří dokázali přilákat dohromady tolik rozdílných kategorií. Je to dobrá věc,“ říká Galli, který jel se starší Toyotou Corolou WRC. Na dalším závodu Baja300, který se pojede v létě 2010, se ovšem Galli už asi neobjeví. „Jak jsem již řekl, plně se soustředím na návrat do WRC.“
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?