Přesně rok poté, co oblíbenec publika, Gigi Galli, zažil v Německu těžkou nehodu, při niž utrpěl komplikovanou zlomeninu nohy, bojuje o návrat do kokpitu. Zatím bohužel nemá nic jistého.
Před rokem zažil Gigi Galli při Rally Deutschland těžkou nehodu, po níž musel vynechat zbytek sezony. Zatím všechny pokusy o návrat do světového šampionátu ztroskotaly. „Díky světové hospodářské krizi je situace obtížná. Potřebný budget na sezonu se těžko hledá,“ říká Gigi. Ital by potřeboval sehnat něco kolem jednoho milionu Euro, aby mohl opět startovat: „Snad již brzy budu mít pozitivnější zprávy. V současné době se celý můj život točí kolem shánění peněz. Není to jednoduché.“Kdyby se Italovi nepodařilo potřebné peníze sehnat, tak ukončí kariéru. „Kdybych se už do MS nemohl vrátit, tak pověsím závodnickou přilbu na hřebík. Od doby, kdy jsem začínal s rally, tak jsem chtěl do WRC. Nechci nic jiného dělat.“ Do IRC se Gallimu nechce: „Nechci tam závodit. Chci jen “topligu“.“
Na konci července se Gigi Galli zúčastnil závodu Baja300-Powerdays. Závod se mu líbil. „Musím poděkovat organizátorům, kteří dokázali přilákat dohromady tolik rozdílných kategorií. Je to dobrá věc,“ říká Galli, který jel se starší Toyotou Corolou WRC. Na dalším závodu Baja300, který se pojede v létě 2010, se ovšem Galli už asi neobjeví. „Jak jsem již řekl, plně se soustředím na návrat do WRC.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.