Atkinson: Co dál?

Atkinson, Chris
Atkinson, Chris, foto: Citroën Sport
iM2 18. srpna 2009 09:15
Sdílej:

Chris Atkinson musí stále pauzírovat. Po konci továrního týmu Subaru v MS nemá Australan neustále žádný kokpit.

Poté, co Chris na úvodním závodu MS (v Irsku) dosáhl s Citroënem C4 WRC skvělého výsledku, o Chrisovi žádné nové zprávy nejsou. Jeho další starty ztroskotaly na nutném budgeu, který Australan nemá. Atko od té doby startoval pouze na jedné rally v Austrálii, neustále se však snaží najít peníze na návrat do MS. „Vrátit se tam a jednoho dne se stát šampiónem, to je můj hlavní cíl. Ale momentálně se mi nedaří to, co bych si představoval. Zatím to nevypadá, že bych se letos ještě zúčastnil nějaké soutěže, soustředím se tedy na budoucnost. Vyjednávám a snažím se něco postavit na nohy. Jednám s každým, to musím, abych udržel svoje jméno neustále v podvědomí,“ říká Chris Atkinson. Chris věří, že dobré výsledky dosahované v loňském roce, mu mohou pomoci. Nesmíme zapomínat, že byl vloni dost možná rychlejší než jeho týmový kolega a bývalý mistr světa, Petter Solberg. „Jsem si jistý, že mám stejnou výkonnost jako vloni. Naše výsledky z loňska ukázali, jak jsme byli ve srovnání s Petterem konkurenceschopní. Teď se podívejte, co dokáže se čtyři roky starým autem!“

Chris v Irsku zářil radostí

I přesto, že letos Atkinson moc nejezdil, nevidí svoje šance na titul mistra světa černě: „Určitě je zde spousta dalších mladých pilotů, ale i pro ně je těžké získat další zkušenosti. Ty já už mám. Marcus Grönholm dostal svoji první šanci v MS ve 32 letech, Sebastien Loeb vyhrál svůj první šampionát ve 30 letech. Klidně mohu v rallysportu zůstat dalších 10 let, proto jednoletá pauza není žádným problémem. Ale čím rychleji se do auta dostanu, tím větší motivaci budu mít,“ zakončuje Australan.

Témata:
Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.