Pořadatele Rali Vinho da Madeira zveřejnili seznam přihlášených posádek, na kterém se objevilo jedno překvapení. Se startovním číslem jedna odstartuje navrátilec do seriálu IRC Luca Rossetti, který střídá v továrním týmu Abarthu Antona Aléna. Za ním do soutěže odstartuje týmový kolega Basso.
Na startu se objeví ještě dalších sedmnáct vozů S2000 v čele s lídrem seriálu Meekem, Loixem, Vouilozem nebo domácím Magalhaesem (Peugeot 207 S2000). Proton bude opět reprezentovat Guy Wilks a jak jsme vás informovali včera, Julien Maurin usedne za volant Škody. Z českých jezdců se na start postaví Antonín Tlusťák (Citroen C2 S1600).
SEZNAM PŘIHLÁŠENÝCH POSÁDEK
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.