Bývalý tovární jezdec Subaru WRT, který se v letošním roce objevil na startu Irské rally v barvách Citroenu, kde obsadil páté místo, se s největší pravděpodobností nepostaví na start své domácí Australské rally.
Nyní se zdá velmi nepravděpodobné, že by se Atkinson na startu objevil, protože jeho snaha o získání finančních prostředků na domácí zářijový start se zdá být u konce. Australan se momentálně vrací do Evropy, aby si zajistil potřebné prostředky na start v příštím ročníku MS.
To, že se Atkinson neobjeví na domácí soutěži, bude velké zklamání pro mnoho australských fanoušků, kteří doufali, že by Chris mohl bojovat s Loebem a Hirvonenem o celkové prvenství.
Posledním startem v kolotoči MS byla pro Atkinsona Rally Ireland 2009
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?