Dnešním dopoledním shakedownem odstartovala Bulharská rally, ve které tentokrát nejde jen o body do ME, ale také o hdnocení, z kterého vzejde případné zařazení soutěže do kalendáře MS pro příští rok.
Shakedown se stal kořistí italského jezdce továrního týmu Fiat Giandomenica Bassa, který porazil o 0,9s dalšího italského jezdce Lucu Bettiho jedoucího s Peugeotem 207 S2000. Třetí místo obsadil s dalším Peugeotem jedoucí lídr ME Michal Solowow. Na trati testovací zkoušky se objevilo i trio našich zástupců, Jan Černý, Antonín Tlusťák a Miroslav Jakeš, z nichž prvně jmenovaný zajel nejlepší a celkově jedenáctý čas.Shakedown Rally Bulgaria1. Basso (Fiat) 1.45,8 (7) 2. Betti (Peugeot) 1.47,7 (5) 3. Sołowow (Peugeot) 1.48,0 (7) 4. Fontana (Peugeot) 1.49,1 (4) 5. Iliew (Mitsubishi) 1.49,7 (4) 6. Gioszew (Mitsubishi) 1.50,3 (3) 7. Lavio (Peugeot) 1.50,5 (7) 8. Di Benedetto (Peugeot) 1.50,9 (5) 9. Donczew (Peugeot) 1.51,3 (3) 10. Popov (Mitsubishi) 1.51,7 (3) 11. Černý (Subaru) 1.54,1 (3) 12. Caviglioli (Fiat) 1.54,8 (3)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.