Rally Poland - to nebyl zrovna nejlepší víkend pro Sebastiena Loeba. Jen připomeňme, že Francouz trefil pařez, který byl zakrytý pískem, již na čtvrté rychlostní zkoušce.
První den tak pro Loeba skončil rychle. Poškození však naštěstí nebylo neopravitelné, a tak se Seb do soutěže mohl druhý den vrátit, ovšem se ztrátou 20 minut na čelo. Loeb se postupně prokousával pořadím vzhůru a v sobotu odpoledne mu dopomohla i pomocná ruka od Citroën Junior Teamu, když mladý Rus Evgeny Novikov úmyslně zpomalil, aby se Sebastien před něj dostal. Dřívější mechanické problémy Sebastiena Ogiera také pomohly. Další jezdec Citroën Junior Teamu, Conrad Rautenbach, dobrovolně zastavil na předposlední zkoušce na 13 minut, aby Loebovi dopomohl k osmé pozici.
Neočekávaná nehoda Jariho-Mattiho Latvaly na superspeciálce tak Sebastienovi pomohla ke konečnému sedmému místu. „Nebyla to dobrá rally, je to k co nejrychlejšímu zapomenutí. Začalo to už v pátek, nicméně odvážet dva body není zas tak špatné,“ říká Loeb.
Rally začala, jako již obvykle, bitvou mezi Loebem a rivalem v boji o titul Mikkou Hirvonenem. „Jako obvykle jel Mikko bezvadně. Dominoval pak celou soutěž. Musím říci, že jsem opravdu nečekal, že se mi podaří získat dva body. Když se podívám na situaci v šampionátu, tak to na konci roku mohou být velmi důležité body. Další závod se jede ve Finsku, Mikko je Fin. Myslím, že bude velmi těžké ho porazit. Můžeme říci, že je to nový start šampionátu,“ uzavřel Francouz.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.