Jezdec Stobartu Ford Henning Solberg doufá, že se konečně štěstí obrátí v jeho prospěch.
Solberg zajížděl už v Řecku velmi dobré časy. Celkově to vypadalo na pódiové umístění. Bohužel ve druhém dni trefil kámen a urazil kolo. Rázem bylo na světě odstoupení.
Ihned po příjezdu z Řecka nastala tvrdá práce inženýrů, na jeho Fordu. Cílem bylo připravit vůz tak, aby příště, tedy v Polsku mohl bojovat o TOP 3.
"Nejlepší by bylose dostat v Polsku na pódium. Cílem je bodovat alespoň šesti body," říká Solberg
Celkově mu patří pátá příčka, čtyři body za čtvrtým Latvalou.
"Moc se těším na závodění v novém prostředí": říká Henning "Myslím, že zkoušky jsou docela pěkné. Bude velmi složité si napsat ten správný rozpis, aby se dalo jet rychle. Tratě jsou poměrně rychlé," uzavírá Henning Solberg
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.