Jezdec Stobartu Ford Henning Solberg doufá, že se konečně štěstí obrátí v jeho prospěch.
Solberg zajížděl už v Řecku velmi dobré časy. Celkově to vypadalo na pódiové umístění. Bohužel ve druhém dni trefil kámen a urazil kolo. Rázem bylo na světě odstoupení.
Ihned po příjezdu z Řecka nastala tvrdá práce inženýrů, na jeho Fordu. Cílem bylo připravit vůz tak, aby příště, tedy v Polsku mohl bojovat o TOP 3.
"Nejlepší by bylose dostat v Polsku na pódium. Cílem je bodovat alespoň šesti body," říká Solberg
Celkově mu patří pátá příčka, čtyři body za čtvrtým Latvalou.
"Moc se těším na závodění v novém prostředí": říká Henning "Myslím, že zkoušky jsou docela pěkné. Bude velmi složité si napsat ten správný rozpis, aby se dalo jet rychle. Tratě jsou poměrně rychlé," uzavírá Henning Solberg
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.