Čerstvě dvacetiletý Andreas Mikkelsen oznámil, že by byl rád, kdyby se mu podařilo bodovat na nadcházejícím podniku WRC Rally Poland. Norský mladík to však nebude mít jednoduché, po delší závodní pauze se objeví na trati světového šampionátu a hned usedne za volant speciálu WRC.
Na start se postaví s vozem Škoda Fabia WRC, který si v pondělí vyzkoušel. "Auto se dobře ovládá. Je pravda, že není nejnovější, ale není nejhorší. Mohli bychom nějaký čas získat v rychlých pasážích," komentoval Andreas první dojmy z vozu. "Uběhla nějaká doba kdy jsem naposledy startoval s vozem WRC, ale po chvíli jsem se ve fabii cítil jako doma. Chceme v Polsku bodovat, to je náš cíl. Chci lidem ukázat, že jsem dobrý jezdec," doplnil.
S tímto vozem se Mikkelsen postaví na start 66 ORLEN Platinum Rally Poland
V současné době nemá mladík na růžích ustláno. Jeho otec přestal podporovat jeho soutěžní aktivity a tak si musí potřebné finance shánět sám. "Dříve mi otec platil všechno, ale když mi oznámil, že není schopen mě nadále podporovat, musel jsem se začít starat sám. Mám sponzora v Norsku, který mi v letošním roce pomáhá, ale v současné ekonomické situaci to je velmi obtížné," přiznal.
"Po tom, co jsem se letos o sebe musel postarat sám, mám dojem, že jsem lepší člověk a lepší řidič. Mnoho jsem se naučil a už se strašně těším na návrat do WRC," zakončil Andreas Mikkelsen.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.