Čerstvě dvacetiletý Andreas Mikkelsen oznámil, že by byl rád, kdyby se mu podařilo bodovat na nadcházejícím podniku WRC Rally Poland. Norský mladík to však nebude mít jednoduché, po delší závodní pauze se objeví na trati světového šampionátu a hned usedne za volant speciálu WRC.
Na start se postaví s vozem Škoda Fabia WRC, který si v pondělí vyzkoušel. "Auto se dobře ovládá. Je pravda, že není nejnovější, ale není nejhorší. Mohli bychom nějaký čas získat v rychlých pasážích," komentoval Andreas první dojmy z vozu. "Uběhla nějaká doba kdy jsem naposledy startoval s vozem WRC, ale po chvíli jsem se ve fabii cítil jako doma. Chceme v Polsku bodovat, to je náš cíl. Chci lidem ukázat, že jsem dobrý jezdec," doplnil.
S tímto vozem se Mikkelsen postaví na start 66 ORLEN Platinum Rally Poland
V současné době nemá mladík na růžích ustláno. Jeho otec přestal podporovat jeho soutěžní aktivity a tak si musí potřebné finance shánět sám. "Dříve mi otec platil všechno, ale když mi oznámil, že není schopen mě nadále podporovat, musel jsem se začít starat sám. Mám sponzora v Norsku, který mi v letošním roce pomáhá, ale v současné ekonomické situaci to je velmi obtížné," přiznal.
"Po tom, co jsem se letos o sebe musel postarat sám, mám dojem, že jsem lepší člověk a lepší řidič. Mnoho jsem se naučil a už se strašně těším na návrat do WRC," zakončil Andreas Mikkelsen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.