Poněkud frustrujícím způsobem skončila pro Patrika Sandella řecká Akropolis rally, ve které ztratil šanci na zisk mistrovského titulu v kategorii produkčních vozů.
Byl jedním ze čtyř jezdců, kteří mohli bojovat s Al-Attiyahem o titul, ale v sobotní etapě se mu jeho sen po technických problémech fabie S2000 rozplynul. Jak uvádí na svém blogu, je pro něj frustrující, že musí na boje o další titul čekat až do ledna příštího roku. Zároveň slibuje, že v poslední soutěži započítávané do šampionátu PWRC, kterou bude Wales rally GB pojede na vítězství a mezi tím se chce zúčastnit co největšího počtu asfaltových soutěží.
"Umíte si jistě představit, že jsme v neděli neměli chuť na žádné velké oslavy. Byli jsme všichni strašně zklamaní a měli jsme v hotelu jen tichou večeři před pondělním odjezdem. Byl to špatný víkend, ale umět překonat takové situace je také součást hry. Jsem velmi soutěživý a neumím prohrávat, ale není to konec příběhu ani mé kariéry. Takové věci je těžké přijmout, ale oni vás udělají silnějšími," uvádí Patrik Sandell.
Patrik Sandell - Emil Axelsson Rally Norway 2009
"Wales Rally GB je mým posledním podnikem v šampionátu PWRC v tomto roce. Abyste byli mistrem světa, musíte být dobrý na každém povrchu a proto musím závodit na asfaltu. Ve své kariéře jsem absolvoval mnoho závodů na sněhu a šotolině, ale na zpevněném povrchu nemám stále mnoho zkušeností. Prohlížím kalendář soutěží, které se blíží, ale zatím není nic rozhodnuto….," doplnil Sandell.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.