Poněkud frustrujícím způsobem skončila pro Patrika Sandella řecká Akropolis rally, ve které ztratil šanci na zisk mistrovského titulu v kategorii produkčních vozů.
Byl jedním ze čtyř jezdců, kteří mohli bojovat s Al-Attiyahem o titul, ale v sobotní etapě se mu jeho sen po technických problémech fabie S2000 rozplynul. Jak uvádí na svém blogu, je pro něj frustrující, že musí na boje o další titul čekat až do ledna příštího roku. Zároveň slibuje, že v poslední soutěži započítávané do šampionátu PWRC, kterou bude Wales rally GB pojede na vítězství a mezi tím se chce zúčastnit co největšího počtu asfaltových soutěží.
"Umíte si jistě představit, že jsme v neděli neměli chuť na žádné velké oslavy. Byli jsme všichni strašně zklamaní a měli jsme v hotelu jen tichou večeři před pondělním odjezdem. Byl to špatný víkend, ale umět překonat takové situace je také součást hry. Jsem velmi soutěživý a neumím prohrávat, ale není to konec příběhu ani mé kariéry. Takové věci je těžké přijmout, ale oni vás udělají silnějšími," uvádí Patrik Sandell.
Patrik Sandell - Emil Axelsson Rally Norway 2009
"Wales Rally GB je mým posledním podnikem v šampionátu PWRC v tomto roce. Abyste byli mistrem světa, musíte být dobrý na každém povrchu a proto musím závodit na asfaltu. Ve své kariéře jsem absolvoval mnoho závodů na sněhu a šotolině, ale na zpevněném povrchu nemám stále mnoho zkušeností. Prohlížím kalendář soutěží, které se blíží, ale zatím není nic rozhodnuto….," doplnil Sandell.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?