Poněkud frustrujícím způsobem skončila pro Patrika Sandella řecká Akropolis rally, ve které ztratil šanci na zisk mistrovského titulu v kategorii produkčních vozů.
Byl jedním ze čtyř jezdců, kteří mohli bojovat s Al-Attiyahem o titul, ale v sobotní etapě se mu jeho sen po technických problémech fabie S2000 rozplynul. Jak uvádí na svém blogu, je pro něj frustrující, že musí na boje o další titul čekat až do ledna příštího roku. Zároveň slibuje, že v poslední soutěži započítávané do šampionátu PWRC, kterou bude Wales rally GB pojede na vítězství a mezi tím se chce zúčastnit co největšího počtu asfaltových soutěží.
"Umíte si jistě představit, že jsme v neděli neměli chuť na žádné velké oslavy. Byli jsme všichni strašně zklamaní a měli jsme v hotelu jen tichou večeři před pondělním odjezdem. Byl to špatný víkend, ale umět překonat takové situace je také součást hry. Jsem velmi soutěživý a neumím prohrávat, ale není to konec příběhu ani mé kariéry. Takové věci je těžké přijmout, ale oni vás udělají silnějšími," uvádí Patrik Sandell.
Patrik Sandell - Emil Axelsson Rally Norway 2009
"Wales Rally GB je mým posledním podnikem v šampionátu PWRC v tomto roce. Abyste byli mistrem světa, musíte být dobrý na každém povrchu a proto musím závodit na asfaltu. Ve své kariéře jsem absolvoval mnoho závodů na sněhu a šotolině, ale na zpevněném povrchu nemám stále mnoho zkušeností. Prohlížím kalendář soutěží, které se blíží, ale zatím není nic rozhodnuto….," doplnil Sandell.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?