Poněkud frustrujícím způsobem skončila pro Patrika Sandella řecká Akropolis rally, ve které ztratil šanci na zisk mistrovského titulu v kategorii produkčních vozů.
Byl jedním ze čtyř jezdců, kteří mohli bojovat s Al-Attiyahem o titul, ale v sobotní etapě se mu jeho sen po technických problémech fabie S2000 rozplynul. Jak uvádí na svém blogu, je pro něj frustrující, že musí na boje o další titul čekat až do ledna příštího roku. Zároveň slibuje, že v poslední soutěži započítávané do šampionátu PWRC, kterou bude Wales rally GB pojede na vítězství a mezi tím se chce zúčastnit co největšího počtu asfaltových soutěží.
"Umíte si jistě představit, že jsme v neděli neměli chuť na žádné velké oslavy. Byli jsme všichni strašně zklamaní a měli jsme v hotelu jen tichou večeři před pondělním odjezdem. Byl to špatný víkend, ale umět překonat takové situace je také součást hry. Jsem velmi soutěživý a neumím prohrávat, ale není to konec příběhu ani mé kariéry. Takové věci je těžké přijmout, ale oni vás udělají silnějšími," uvádí Patrik Sandell.
Patrik Sandell - Emil Axelsson Rally Norway 2009
"Wales Rally GB je mým posledním podnikem v šampionátu PWRC v tomto roce. Abyste byli mistrem světa, musíte být dobrý na každém povrchu a proto musím závodit na asfaltu. Ve své kariéře jsem absolvoval mnoho závodů na sněhu a šotolině, ale na zpevněném povrchu nemám stále mnoho zkušeností. Prohlížím kalendář soutěží, které se blíží, ale zatím není nic rozhodnuto….," doplnil Sandell.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?