Peugeot Kronos team letos soutěží i mimo Evropu. Konkrétně na Blízkém Východě.
Jezdec Yazeed al-Rajhi letos startuje s Peugeotem 207 S2000, který servisuje Kronos v blízkovýchodním mistrovství.
Poslední soutěží byla Sysian International Rally. Tato rally byla první v tomto mistrovství, kterou vyhrál speciál S2000. Zároveň byl al-Rajhi prvním vítězem soutěže MERC narozeným v Saudské Arábii od časů Bakhashaba v roce 1996.
Soutěž vedl Al-Marri, ale měl problémy s autem. Al-Rajhi vyhrál 13 RZ a zaslouženě zvítězil.
"Je to další postupný a velký krok v mé kariéře," říkal Rajhi.
V tomto závodě startoval i pravidelný účastník MS Al Qassimi. Na 4 RZ prorazil chladič, což mělo za následek destrukci motoru jeho Imprezy WRX N14.
Al Rajhi tak zvítězil s náskokem necelých tří minut.
Pořadí mistrovství Blízkého východu: 1. al-Marri 21, 2. N.al-Attiyah 20, 3. al-Rajhi 18, 4. K. al-Qassimi 12, 5. Mubarak 7, al-Hajri 7.
Foto: syrianrally.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?