Simon Long ředitel promotéra World Rally Championship se velmi zajímal o budoucnost Kimi Räikkönena.
Jak jsme vás již informovali, Kimi se o minulém víkendu zúčastnil své první asfaltové soutěže, kterou po problémech s diferenciály a následném vylomení pravého zadního kola nedokončil. Kimiho tato zkušenost neodradila a uvádí, že to nebyla poslední letošní soutěž, které se zúčastnil a chtěl by absolvovat další dvě soutěže s Fiatem Punto Abarth S2000 z dílen Tommi Mäkkinen Racing.Simon Long dále uvadí: "Náš sport je založen na velkých jménech a jen zmínka o tom, že Räikkonen vstoupí do kolotoče WRC by zvedla náš sport v očích veřejnosti. Jsem s jeho lidmi ochotný jednat o jeho vstupu do WRC ihned jak to bude možné. Když se světové soutěže účastnil Valentino Rossi, bylo WRC přitažlivější a jsem si jistý, že by tomu tak bylo i v případě Räikkönena,".
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.