Andreas Mikkelsen se připravuje na svůj návrat do WRC poté, co oznámil, že se v Polsku objeví s Fabii WRC.
Jezdec, kterému je teprvé 19 let, se stal nejmladším jezdcem v historii WRC, který kdy získal body. V první polovině letošní sezony se Nor soustředil převážně na norský šampionát se Subaru skupiny N. V současné době se už ale chystá na návrat do nejvyšší kategorie.
"Bude to skvělé, vrátit se zpět do vozu WRC. Cítím se připravný. Posledních šest měsícu jsem jezdil s vozem skupiny N, což ze mě udělalo lepšího jezdce," říká Andreas, který očividně není zklamán půlrokem ve voze skupiny N.
Mikkelsenova kariéra byla až do světové krize svázána s Fordem
Nor bude v Polsku využívat služem mechaniků a zázemí Škody Motorsport. "Se Škodou budeme hovořit příští týden po testech v Norsku. Podle toho, co jsem slyšel, tak by nás v Polsku měly čekat podobné podmínky, jako ve Finsku. To znamená hodně rychlé a kvalitní šotolinové tratě. Přestože o tratích v Polsku toho moc nevím, stejně tak jako o voze Škoda Fabia WRC, chtěl bych získat body."
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?