Andreas Mikkelsen se připravuje na svůj návrat do WRC poté, co oznámil, že se v Polsku objeví s Fabii WRC.
Jezdec, kterému je teprvé 19 let, se stal nejmladším jezdcem v historii WRC, který kdy získal body. V první polovině letošní sezony se Nor soustředil převážně na norský šampionát se Subaru skupiny N. V současné době se už ale chystá na návrat do nejvyšší kategorie.
"Bude to skvělé, vrátit se zpět do vozu WRC. Cítím se připravný. Posledních šest měsícu jsem jezdil s vozem skupiny N, což ze mě udělalo lepšího jezdce," říká Andreas, který očividně není zklamán půlrokem ve voze skupiny N.
Mikkelsenova kariéra byla až do světové krize svázána s Fordem
Nor bude v Polsku využívat služem mechaniků a zázemí Škody Motorsport. "Se Škodou budeme hovořit příští týden po testech v Norsku. Podle toho, co jsem slyšel, tak by nás v Polsku měly čekat podobné podmínky, jako ve Finsku. To znamená hodně rychlé a kvalitní šotolinové tratě. Přestože o tratích v Polsku toho moc nevím, stejně tak jako o voze Škoda Fabia WRC, chtěl bych získat body."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?