Freddy Loix věří, že stále ještě může vyhrál letošní ročník Intercontinental Rally Challenge, i když na Azorech ztratil na černého koně letošního šampionátu Krise Meekea.
Loix vévodil průběžnému pořadí IRC, ale po Azorech na Meekea ztrácí dva body, když zde dojel čtvrtý, zatímco Meeke zde vyhrál. Nicméně, kdyby Loix vyhrál příští měsíc na Ypres Rally v Belgii, kde je favoritem, protože se jedná o jeho domácí soutěž, tak se může do vedení šampionátu opět vrátit. „Jsem v lepší pozici než jsem byl před 12 měsíci. Navíc je před námi Ypres, moje oblíbená rally. Bude to velká bitva, abych vyhrál tento šampionát a bude to velmi těsné, stejně jako to bylo vloni,“ říká Loix závodící za tým Kronos Racing.Loix, který vyhrál belgickou Ypres Rally již pětkrát, si je také jistý, že nový spolujezdec Frederic Miclotte zvýší jeho šance na zisk jezdecké korunky. „Adaptace na nového spolujezdce proběhla v pořádku již na Azorech. To mi dává větší šance pro zbytek sezony. Musím však jezdit konstantní výkony a musím dovést body z každého závodu,“ uzavírá Loix.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?