Úřadující šampion Intercontinental Rally Challenge Nicolas Vouilloz pravděpodobně nebude v šampionátu jediným, který ze dvou kol přesedal na čtyři. Na belgické Ypres Rally s ním možná zpoza volantu změří síly Paolo Bettini.
Italský cyklista, který je dlouhá léta fanouškem rallye, se hodlá vydat na letošní belgické klání. Za výběrem stál prý ten fakt, že v této oblasti Bettini v minulosti několikrát závodil na kole, a tak místní prostředí dobře zná. Čtyřiatřicetiletého držitele trofejí z olypijských her a mistrovství světa bude navigovat další italský cyklista, Franco Ballerini. Oba dva se už letos zúčastnili několika soutěží, naposledy třeba třicátého ročníku Rally Citta di Pistoia. Tam provětrali Abarth Grande Punto S2000.
Jediným otazníkem, který nad účastí „dvojkola“ visí, jsou peníze. Oba závodníci spolu se svým týmem Procar teprve shánějí prostředky. „V budoucnu bychom se rádi zúčastnili několika větších podniků. Ypres jsou v tuto chvíli jasnou volbou, protože Paolo i Franco mají ve Flandrech hodně fanoušků a také si tuto oblast pamatují, protože tu několikrát soutěžili. Máme tedy projekt a teď musíme tvrdě pracovat na jeho uskutečnění,“ řekl Daniele Pelliccioni z tohoto týmu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?