Ogier nemá nic jistého

Ogier, Sebastien
Ogier, Sebastien, foto: Citroën Sport
iM2 17. dubna 2009 15:32
Sdílej:

Týmový boss Citroënu Olivier Quesnel naznačil, že pokud Ogier nepředvede nějaký slibný výkon, tak se s ním asi po Itálii budeme muset rozloučit.

Sebastien Ogier by se měl po Rally Italy v květnu dozvědět, jestli s Citroën Junior Teamem bude i nadále pokračovat v letošní sezoně. Právě do této rally má Francouz starty jisté. Ogier byl na Rally Portugal klasifikován jako sedmnáctý poté, co ze soutěže během druhého dne musel odstoupit ze šesté pozice. Důvodem jeho odstoupení bylo to, že zničil řízení u svého vozu. Týmový boss Citroënu Olivier Quesnel: „Ještě pojede v Argentině a na Sardinii a pak se nad jeho účinkováním zamyslíme. Pokud to bude dobré, tak udělám co bude v mých silách, aby mohl jet i v dalších soutěžích.“

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?