Týmový boss Citroënu Olivier Quesnel naznačil, že pokud Ogier nepředvede nějaký slibný výkon, tak se s ním asi po Itálii budeme muset rozloučit.
Sebastien Ogier by se měl po Rally Italy v květnu dozvědět, jestli s Citroën Junior Teamem bude i nadále pokračovat v letošní sezoně. Právě do této rally má Francouz starty jisté. Ogier byl na Rally Portugal klasifikován jako sedmnáctý poté, co ze soutěže během druhého dne musel odstoupit ze šesté pozice. Důvodem jeho odstoupení bylo to, že zničil řízení u svého vozu. Týmový boss Citroënu Olivier Quesnel: „Ještě pojede v Argentině a na Sardinii a pak se nad jeho účinkováním zamyslíme. Pokud to bude dobré, tak udělám co bude v mých silách, aby mohl jet i v dalších soutěžích.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?