Portugalský jezdec Bruno Magalhaes by se letos mohl představit až na pěti podnicích Intercontinental Rally Challenge. Magalhaes pojede v rámci IRC určitě na Azorech a na Madeiře.
Do jeho programu se pokusí také přidat ještě tři další podniky z kalendáře IRC. Jezdec používá vůz Peugeot 207 S200, který je podporován importérem Peugeotu jeho země.„Chtěl bych jet co nejvícekrát mimo Portugalsko. Kdyby to bylo možné, tak bych rád jel ve Španělsku na Rally Asturias, na Sanremu a ve Skotsku. Vše je ale o penězích, které se mi podaří od sponzorů získat. To je v současné době můj nevětší problém,“ přiznává Bruno. Magalhaes vloni startoval na dvou podnicích IRC. V Portugalsku vedl až do doby, než sjel z tratě a ztratil tím tři minuty. Na Madeiře také vedl, poté ale dostal defekt a bylo po nadějích na vítězství. „Už vloni jsem ukázal dostatečnou rychlost. Myslím, že kdybych dostal letos možnost, tak bych možná mohl i vyhrát v IRC. Portugalský šampionát je pro mě velmi důležitý, protože mě podporuje místní importér Peugeotu. Já osobně bych si ale rád vyzkoušel i nějaké rally z kalendáře IRC,“ zakončuje povídání o svých plánech Portugalec.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.