Portugalský jezdec Bruno Magalhaes by se letos mohl představit až na pěti podnicích Intercontinental Rally Challenge. Magalhaes pojede v rámci IRC určitě na Azorech a na Madeiře.
Do jeho programu se pokusí také přidat ještě tři další podniky z kalendáře IRC. Jezdec používá vůz Peugeot 207 S200, který je podporován importérem Peugeotu jeho země.„Chtěl bych jet co nejvícekrát mimo Portugalsko. Kdyby to bylo možné, tak bych rád jel ve Španělsku na Rally Asturias, na Sanremu a ve Skotsku. Vše je ale o penězích, které se mi podaří od sponzorů získat. To je v současné době můj nevětší problém,“ přiznává Bruno. Magalhaes vloni startoval na dvou podnicích IRC. V Portugalsku vedl až do doby, než sjel z tratě a ztratil tím tři minuty. Na Madeiře také vedl, poté ale dostal defekt a bylo po nadějích na vítězství. „Už vloni jsem ukázal dostatečnou rychlost. Myslím, že kdybych dostal letos možnost, tak bych možná mohl i vyhrát v IRC. Portugalský šampionát je pro mě velmi důležitý, protože mě podporuje místní importér Peugeotu. Já osobně bych si ale rád vyzkoušel i nějaké rally z kalendáře IRC,“ zakončuje povídání o svých plánech Portugalec.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?