O nadcházejícím víkendu čeká dosud neporaženého Patrika Sandella další podnik šampionátu PWRC Vodafone Rali de Portugal, která bude pro sympatického seveřana třetím podnikem v barvách Redbull týmu a zároveň třetím za volantem Škody Fabia S2000.
Svá dvě předchozí vystoupení, jak v Norsku tak na Kypru proměnil ve vítězství a o to se bude snažit i v tomto případě. Nebude to však mít vůbec jednoduché, na startu se objeví silná konkurence v čele s domácím Armindem Araujem, který v předchozí soutěži dlouhou dobu vedl a až technické potíže ho připravili o možné vítězství. Další s plejády domácích jezdců, který by měl těžit ze znalosti tratě a měl by být velkým soupeřem Sandella je Bruno Magalhaes s Peugotem 207 S2000.
Švédský jezdec by si měl také dávat pozor na své severské konkurenty, vyznavače jízdy „dveřmi napřed“ Patrika Flodina a Eyvinda Brynildsena, kdy první usedne do Subaru Impreza N14 a druhý do Mitsubishi Lancer EVO IX. Do boje o přední příčky by je měl také doplnit náš Martin Prokop jedoucí taktéž s Mitsubishi deváté evoluce.
Patrik Sandell - Emil Axelsson Škoda Fabia S2000 Rally Norway 2009
Patrika Sandella tak čeká těžký úkol. Zůstat neporažen i při třetím závodě za volantem Škody Fabia S2000. "Portugalsko je jedna z mých nejoblíbenějších soutěží. Zdejší tratě jsou rychlejší než na Kypru a to je právě to, co se mi v současné době líbí. Bylo by pěkné zde zvítězit, ale budu spokojen i s osmi body za druhé místo. Jak říká Raimund, místní jezdci jsou zde favorité a nesmí se zapomenout na Patrika Flodina," konstatoval Patrik Sandell."Z prvních dvou podniků jsme přivezli dvě vítězství a se stejnou představou jedeme také do Portugalska. Musíme si ale uvědomit, že první místo dosáhneme jen zvýšenou mírou rizika. Nechceme zbytečně riskovat nehodu a budeme se soustředit na získání bodů. Minulost ukázala, že v boji o titul nejsou vítězství tak důležitá," řekl šéf týmu Raimund Baumschlager.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?