Portugalský jezdec Bernardo Sousa oznámil, že se zúčastní dvou závodů šampionátu IRC. Pojede za tým Procar s vozem Fiat Grande Punto S2000.
Portugalec, který se mimo jiné narodil na Madeiře, kde se jede jeden z podniků IRC, letos nastupuje s italským strojem v rámci šampionátu PWRC. Nikoho tak asi nepřekvapí, že Madeira je právě jedna ze soutěží, které si Sousa vybral. Druhou bude rally na Azorech. „Vloni několikrát dokázal, že na to opravdu má, což pro nás bylo velmi důležité,“ říká tiskový mluvčí týmu Procar. Sousa se již zúčastnil minulých dvou ročníků azorské rally, nikdy však nedojel do cíle. Nicméně podnik popisuje jako jeden z nejlepších v mezinárodním kalendáři a to i navzdory tradiční rivalitě dvou portugalských rally na Madeiře a na Azorech. „Miluji rally, tratě rychlostních zkoušek jsou v dobrém stavu, ale některá místa jsou úzká a je tam hodně kamenů. Nejvíce působivý je pohled na krajinu. Je to překrásné,“ říká Sousa.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?