Perfektní výkon, který Petter Solberg předvedl při Cyprus rally, byl oceněn cenou “The Abu Dhabi spirit of rally Award“ , jako uznání za přínos WRC.
Jezdci, který zůstal na „ocet“ po odstoupení Subaru WRT a založil svůj soukromý World Rally Team, se dostalo první odměny. Po absolvování Norské rally, která byla v jeho podání poznamenána mnoha problémy, se Kyperská rally stala doslova balzámem na duši.
Skvělý finiš, který tento „showman“ předvedl všem divákům při třetím podniku Wold Rally Championschip byl oceněn cenou, kterou věnoval všem, kteří se zasloužili o to, že v kolotoči Mistrovství světa mohl zůstat.
"Chtěl bych poděkovat všem sponzorům a Citroenu. Bez Vás by tento projekt nebyl možný. Chtěl bych poděkovat celému týmu, který nepřetržitě pracoval na přípravě auta, aby bylo připraveno na rally. Všichni jsou úžasní a já nemohu popsat pocit, který jsem měl na pódiu, je to neuvěřitelné,"konstatoval dojatý Petter Solberg.
foto: cyprusrally.com.cy
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.