Ohlasy jezdců po skončení závěrečné etapy Cyprus Rally.
Návratem do historie by se dal přirovnat právě skončený třetí podnik World Rally Championschip, jehož tři etapy se odehrály jak na asfaltu tak na šotolině stejně jako v minulosti. A jak se s touto změnou vyrovnali jezdci? Sebastien Loeb: "Je to neuvěřitelné padesáté vítězství v Mistrovství světa, je to naprosto úžasné být před tak velkými jmény minulosti, pěkné číslo, ale musíme myslet do budoucna na padesáté první vítězství,".Mikko Hirvonen: "Myslím, že jsme šanci na vítězství ztratili v pátek na asfaltu. Na šotolině jsme byli rychlí, jeli jsme na plno, ale bohužel to nestačilo. Uvidíme, jak to půjde v Portugalsku,".Petter Solberg: "Po Norské Rally jsem byl spokojený, ale teď je to úžasné. Musím poděkovat mechanikům a celému týmu. Auto fungovalo skvěle, jsem šťastný,".
Dani Sordo: "O třetí místo jsme přišli v nejdelší zkoušce dnešní etapy, uprostřed jsme ztratili hodně času, ale jsem rád, že jsme získali body pro tým,".Matthew Wilson: "Páté místo je skvělé, celý víkend jsme zajížděli dobré časy. Chtěl jsem jet rychleji, ale už to nešlo,".Conrad Rautenbach: "Byl to strašně těžký víkend, dnes jsme přišli o Novikova a v závěru o Ogiera a tak jsem rád za body pro tým. Šesté místo je dobré,".
Conrad Rautenbach - Daniel Barritt Citroen C4 WRC
Martin Prokop: "Bylo těžké rozhodnout se pro tuto soutěž, ale dopadla pro nás sobře. V pátek jsme si vytvořili náskok a pak jsme si jen udržovali pozici. V sobotu na nás Michal hodně tlačil, vše jsme zvládli a je to krásné,"Michal Kosciuszko: "Měli jsme smůlu první den na asfaltu. Na šotolině jsme jeli rovnocenně s Martinem. Je to pro nás dobrý začátek sezony, už se těším na další rally,".Aaron Burkart: "Na Kypru jsme startovali podruhé, naposledy před třemi lety s Lancere, ale teď jsme dojeli do cíle. Škoda pátečních problémů, ztratili jsme mnoho času a rally pro nás skončila. Pak už jsem do cíle jel pomalu,".Patrik Sandell: "Celou soutěž jsme jeli na maximum až na hranici na hranici možností auta. Před nejdelší zkouškou, která rozhodla jsme udělali nějaké úpravy na autě, zlepšila se trakce a auto bylo perfektní.Je to paráda vyhrát podruhé za sebou,".Armindo Araujo: "Na dnešním prvním testu jsme zničili převodovku, kterou sice mechanici z části opravili, ale na nejdelším dnešním testu jsem musel jet pomalu. Patrik se tak dostal přede mne, ale to je rally, druhé místo je dobré,".
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?