Latvala vypadl z průběžného pódiového umístění na Cyprus Rally, když si na RZ8 udělal výlet mimo trať.
Jari-Matti dnes ráno předvedl slibnou jízdu, když vyhrál první zkoušku dne a přiblížil se tak bitvě o druhé místo, ta v tu chvíli probíhala mezi kolegou Hirvonenem a dvojkou Citroënu Sordem. Na další zkoušce (Pano Panagia) však Fin udělal chybu a vyjel mimo trať. „V podstatě jsem měl špatně napsané moje poznámky. Bylo to doleva a pak hned doprava. Do levé zatáčky jsem přijel moc rychle a pak jsem hned potřeboval zatočit doprava. To se mi docela podařilo, ale pak jsme spadli mimo trať,“ říká Jari-Matti. Ačkoliv se nikomu nic nestalo, posádka měla velký problém dostat jejich Ford Focus zpět na trať. Nakonec se jim to podařilo, ovšem ztráta 21 minut znamenala propad hluboko mezi produkční vozy. „Nebyli zde žádní diváci. Musel sem běžet tak kilometr, abych zkusil vůbec nějaké diváky najít. Opravdu nám to dalo hodně práce, abychom vůz dostali zpět na cestu,“ zakončil Latvala.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?