Latvala vypadl z průběžného pódiového umístění na Cyprus Rally, když si na RZ8 udělal výlet mimo trať.
Jari-Matti dnes ráno předvedl slibnou jízdu, když vyhrál první zkoušku dne a přiblížil se tak bitvě o druhé místo, ta v tu chvíli probíhala mezi kolegou Hirvonenem a dvojkou Citroënu Sordem. Na další zkoušce (Pano Panagia) však Fin udělal chybu a vyjel mimo trať. „V podstatě jsem měl špatně napsané moje poznámky. Bylo to doleva a pak hned doprava. Do levé zatáčky jsem přijel moc rychle a pak jsem hned potřeboval zatočit doprava. To se mi docela podařilo, ale pak jsme spadli mimo trať,“ říká Jari-Matti. Ačkoliv se nikomu nic nestalo, posádka měla velký problém dostat jejich Ford Focus zpět na trať. Nakonec se jim to podařilo, ovšem ztráta 21 minut znamenala propad hluboko mezi produkční vozy. „Nebyli zde žádní diváci. Musel sem běžet tak kilometr, abych zkusil vůbec nějaké diváky najít. Opravdu nám to dalo hodně práce, abychom vůz dostali zpět na cestu,“ zakončil Latvala.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?