Touto myšlenkou se již před nedávnem FIA zabývala a v současné době na probíhajícím marketingovém semináři FIA v Paříži, je znovu otevřena.
Za vším stojí nový promotér mistrovství světa společnost ISC, která si od přesunutí sezony na zimní měsíce slibuje větší zájem o mistrovství světa. Začne tedy sezona příštího ročníku mistrovství světa až v Srpnu? Šéf ISC Simon Long to komentoval slovy: “V srpnu 2010 by jsme měli začít znovu a stejně jako ve fotbale zavést zimní sezonu,“. S přesunutím sezony již souhlasí zástupci Fordu a Citroenu, který však s podmínkou vstupu další značky do šampionátu.Na přetřes by se měla dostat i otázka ohledně vrcholné kategorie WRC, zda se jí stanou vozy S2000 nebo vozy S2000+. Jak jistě všichni víte, FIA není v těchto otázkách příliš pružná. Můžeme tedy jen doufat, že tentokrát bude verdikt vynesen v co nejkratším možném termínu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.