Touto myšlenkou se již před nedávnem FIA zabývala a v současné době na probíhajícím marketingovém semináři FIA v Paříži, je znovu otevřena.
Za vším stojí nový promotér mistrovství světa společnost ISC, která si od přesunutí sezony na zimní měsíce slibuje větší zájem o mistrovství světa. Začne tedy sezona příštího ročníku mistrovství světa až v Srpnu? Šéf ISC Simon Long to komentoval slovy: “V srpnu 2010 by jsme měli začít znovu a stejně jako ve fotbale zavést zimní sezonu,“. S přesunutím sezony již souhlasí zástupci Fordu a Citroenu, který však s podmínkou vstupu další značky do šampionátu.Na přetřes by se měla dostat i otázka ohledně vrcholné kategorie WRC, zda se jí stanou vozy S2000 nebo vozy S2000+. Jak jistě všichni víte, FIA není v těchto otázkách příliš pružná. Můžeme tedy jen doufat, že tentokrát bude verdikt vynesen v co nejkratším možném termínu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?