 
            Estonský pilot Urmo Aava, který absolvoval dva podniky MS za Stobart Ford nemá peníze na další podniky.
V letošní sezóně měl tento Estonec absolvovat osm podniků mistrovství světa. Startoval zatím na dvou. V Irsku a minulý víkend v Norsku. Dnes však je jisté, že jeho další pokračování v plánu, kdy měl absolvovat osm podniků, je značně nejisté.
Estonské sponzory zasáhla naplno celosvětová finanční krize. Je nyní na pilotovi, jaké peníze si sežene, aby mohl dále pokračovat. Do konce týdne se má rozmyslet nějaký větší sponzor.
V Norsku měl na svém voze jen malé nálepky firmy Carwees, což je estonský dealer Hondy. Ostatní reklamy byly jen Stobart Fordu, což svědčí o peněžní podpoře ze strany Stobartu.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?