Estonský pilot Urmo Aava, který absolvoval dva podniky MS za Stobart Ford nemá peníze na další podniky.
V letošní sezóně měl tento Estonec absolvovat osm podniků mistrovství světa. Startoval zatím na dvou. V Irsku a minulý víkend v Norsku. Dnes však je jisté, že jeho další pokračování v plánu, kdy měl absolvovat osm podniků, je značně nejisté.
Estonské sponzory zasáhla naplno celosvětová finanční krize. Je nyní na pilotovi, jaké peníze si sežene, aby mohl dále pokračovat. Do konce týdne se má rozmyslet nějaký větší sponzor.
V Norsku měl na svém voze jen malé nálepky firmy Carwees, což je estonský dealer Hondy. Ostatní reklamy byly jen Stobart Fordu, což svědčí o peněžní podpoře ze strany Stobartu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?