Estonský pilot Urmo Aava, který absolvoval dva podniky MS za Stobart Ford nemá peníze na další podniky.
V letošní sezóně měl tento Estonec absolvovat osm podniků mistrovství světa. Startoval zatím na dvou. V Irsku a minulý víkend v Norsku. Dnes však je jisté, že jeho další pokračování v plánu, kdy měl absolvovat osm podniků, je značně nejisté.
Estonské sponzory zasáhla naplno celosvětová finanční krize. Je nyní na pilotovi, jaké peníze si sežene, aby mohl dále pokračovat. Do konce týdne se má rozmyslet nějaký větší sponzor.
V Norsku měl na svém voze jen malé nálepky firmy Carwees, což je estonský dealer Hondy. Ostatní reklamy byly jen Stobart Fordu, což svědčí o peněžní podpoře ze strany Stobartu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?