Výlet mimo trať v poslední rychlostní zkoušce Norské rally, znamenal pro posádku Martin Semerád – Bohuslav Ceplecha na voze Mitsubishi Lancer EVO IX konec šancí umístit se na bodované příčce v P-WRC.
Jeden bod do hodnocení P-WRC byl pro posádku Sherlog Racing Teamu velmi blízko. Před poslední vložkou patřilo posádce právě osmé místo zaručující jeden mistrovský bod. Jenže výlet do sněhové závěje, při které posádka dostávala auto na trať více jak půl hodiny, znamenal konec nadějím na bodovanou příčku. Mimo trať se alespoň jednou posádka objevila v každé ze tří etap, pokaždé se jí však podařilo vrátit auto na trať v kratším čase.
V dnešních dopoledních rychlostních zkouškách mladík prokázal svou rychlost, kdy zajížděl časy srovnatelné jako o mnoho zkušenější Martin Prokop. Konečná desátá pozice mezi produkčními vozy tak určitě není zklamáním, nasbírané zkušenosti v takto náročné soutěži mladý jezdec v budoucnu určitě zúročí. Třeba již na další soutěži Mistrovství světa Cyprus Rally, kterou má Sherlog Racing v plánu.
Martin Semerád - Bohuslav Ceplecha - Mitsubishi Lancer EVO IX Rally Norway 2009
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?