Výlet mimo trať v poslední rychlostní zkoušce Norské rally, znamenal pro posádku Martin Semerád – Bohuslav Ceplecha na voze Mitsubishi Lancer EVO IX konec šancí umístit se na bodované příčce v P-WRC.
Jeden bod do hodnocení P-WRC byl pro posádku Sherlog Racing Teamu velmi blízko. Před poslední vložkou patřilo posádce právě osmé místo zaručující jeden mistrovský bod. Jenže výlet do sněhové závěje, při které posádka dostávala auto na trať více jak půl hodiny, znamenal konec nadějím na bodovanou příčku. Mimo trať se alespoň jednou posádka objevila v každé ze tří etap, pokaždé se jí však podařilo vrátit auto na trať v kratším čase.
V dnešních dopoledních rychlostních zkouškách mladík prokázal svou rychlost, kdy zajížděl časy srovnatelné jako o mnoho zkušenější Martin Prokop. Konečná desátá pozice mezi produkčními vozy tak určitě není zklamáním, nasbírané zkušenosti v takto náročné soutěži mladý jezdec v budoucnu určitě zúročí. Třeba již na další soutěži Mistrovství světa Cyprus Rally, kterou má Sherlog Racing v plánu.
Martin Semerád - Bohuslav Ceplecha - Mitsubishi Lancer EVO IX Rally Norway 2009
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?