Výlet mimo trať v poslední rychlostní zkoušce Norské rally, znamenal pro posádku Martin Semerád – Bohuslav Ceplecha na voze Mitsubishi Lancer EVO IX konec šancí umístit se na bodované příčce v P-WRC.
Jeden bod do hodnocení P-WRC byl pro posádku Sherlog Racing Teamu velmi blízko. Před poslední vložkou patřilo posádce právě osmé místo zaručující jeden mistrovský bod. Jenže výlet do sněhové závěje, při které posádka dostávala auto na trať více jak půl hodiny, znamenal konec nadějím na bodovanou příčku. Mimo trať se alespoň jednou posádka objevila v každé ze tří etap, pokaždé se jí však podařilo vrátit auto na trať v kratším čase.
V dnešních dopoledních rychlostních zkouškách mladík prokázal svou rychlost, kdy zajížděl časy srovnatelné jako o mnoho zkušenější Martin Prokop. Konečná desátá pozice mezi produkčními vozy tak určitě není zklamáním, nasbírané zkušenosti v takto náročné soutěži mladý jezdec v budoucnu určitě zúročí. Třeba již na další soutěži Mistrovství světa Cyprus Rally, kterou má Sherlog Racing v plánu.
Martin Semerád - Bohuslav Ceplecha - Mitsubishi Lancer EVO IX Rally Norway 2009
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?