Brit Matthew Wilson by chtěl navázat na solidní rychlost z Irska a v následující rally v Norsku si přeje získat ještě víc bodů, než se mu podařilo na prvním závodu roku.
Wilson v první soutěži roku posbíral dva body za sedmé místo. Teď by se svým Fordem Focus RS WRC08 týmu Stobart chtěl získat víc. Brit zatím na zimních soutěžích moc štěstí neměl. Vloni byl na cestě za pátým místem v cíly, ale v předposlední zkoušce soutěže ho zastavily mechanické problémy. I přesto má Matthew v oblibě soutěže na sněhu. Jeho test před Norskou rally se uskutečnil v pondělí a měl mu pomoci k ještě lepšímu pocitu na sněhu. „Jízdu na sněhu si vždy užívám, i přestože jsem nezkušený na tomto povrchu. Už se nemohu dočkat startu soutěže,“ říká Matthew, který opět pojede s třetí vozem týmu. Nebude tak nominován na zisk týmových bodů. „Viděl jsem pár fotek z tratí RZ a vypadaly fantasticky. Jediná neznámá jsou nové pneumatiky. Ale z testů máme pozitivní informace o jejich chování. Zkoušeli jsme je také v pondělí na našem testu,“ říká Wilson.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.