Brit Matthew Wilson by chtěl navázat na solidní rychlost z Irska a v následující rally v Norsku si přeje získat ještě víc bodů, než se mu podařilo na prvním závodu roku.
Wilson v první soutěži roku posbíral dva body za sedmé místo. Teď by se svým Fordem Focus RS WRC08 týmu Stobart chtěl získat víc. Brit zatím na zimních soutěžích moc štěstí neměl. Vloni byl na cestě za pátým místem v cíly, ale v předposlední zkoušce soutěže ho zastavily mechanické problémy. I přesto má Matthew v oblibě soutěže na sněhu. Jeho test před Norskou rally se uskutečnil v pondělí a měl mu pomoci k ještě lepšímu pocitu na sněhu. „Jízdu na sněhu si vždy užívám, i přestože jsem nezkušený na tomto povrchu. Už se nemohu dočkat startu soutěže,“ říká Matthew, který opět pojede s třetí vozem týmu. Nebude tak nominován na zisk týmových bodů. „Viděl jsem pár fotek z tratí RZ a vypadaly fantasticky. Jediná neznámá jsou nové pneumatiky. Ale z testů máme pozitivní informace o jejich chování. Zkoušeli jsme je také v pondělí na našem testu,“ říká Wilson.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?