Fin Toni Gardemeister by se mohl vrátit příští měsíc do Intercontinental Rally Challenge na Curitiba International Rally. Jeho start by měl proběhnout opět v týmu Astra s vozem Punto S2000.
Fin debutoval v IRC na Monte Carlu, kde zajel poměrně solidní výsledek. Během soutěže se pohyboval na druhém místě, ale poslední den musel odstoupit pro technické problémy jeho Punta S2000. Momentálně vede 33letý jezdce a šéf týmu Astra Racing Luca Pregliasco diskuze ohledně jeho možných startů. Zatím však nebylo nic oznámeno. „Pořád ještě musíme překonat nějaké překážky, ale chtěli bychom mít Toniho na dalším závodu v Brazílii. Na Monte Carlu pro nás odvedl dobrou práci, jak jsme ostatně očekávali. Patří prostě mezi jedny z nejlepších jezdců na světě,“ říká Pregliasco.
Loňskou sezonu jel Toni za tovární tým Suzuki.
Toni, který vloni absolvoval celou sezonu se Suzuki SX4 WRC, si zatím uvědomuje, jaké to je, jet s vozem S2000. „Pro diváky u trati je to hodně zajímavé, protože zajížděné časy jsou hodně podobné a velmi často se zde mění pořadí. S vozem S2000 musíte jet na limitu. To ovšem znamená, že je jednoduché udělat chybu. Je zde už jen velmi malá šance, že bych se vrátil do WRC, ale IRC je levnější a vypadá to, že je zde více možností,“ říká Toni Gardemeister.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?