Fin Toni Gardemeister by se mohl vrátit příští měsíc do Intercontinental Rally Challenge na Curitiba International Rally. Jeho start by měl proběhnout opět v týmu Astra s vozem Punto S2000.
Fin debutoval v IRC na Monte Carlu, kde zajel poměrně solidní výsledek. Během soutěže se pohyboval na druhém místě, ale poslední den musel odstoupit pro technické problémy jeho Punta S2000. Momentálně vede 33letý jezdce a šéf týmu Astra Racing Luca Pregliasco diskuze ohledně jeho možných startů. Zatím však nebylo nic oznámeno. „Pořád ještě musíme překonat nějaké překážky, ale chtěli bychom mít Toniho na dalším závodu v Brazílii. Na Monte Carlu pro nás odvedl dobrou práci, jak jsme ostatně očekávali. Patří prostě mezi jedny z nejlepších jezdců na světě,“ říká Pregliasco.
Loňskou sezonu jel Toni za tovární tým Suzuki.
Toni, který vloni absolvoval celou sezonu se Suzuki SX4 WRC, si zatím uvědomuje, jaké to je, jet s vozem S2000. „Pro diváky u trati je to hodně zajímavé, protože zajížděné časy jsou hodně podobné a velmi často se zde mění pořadí. S vozem S2000 musíte jet na limitu. To ovšem znamená, že je jednoduché udělat chybu. Je zde už jen velmi malá šance, že bych se vrátil do WRC, ale IRC je levnější a vypadá to, že je zde více možností,“ říká Toni Gardemeister.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?