Stobart před Norskem optimisticky naladěn

Wilson, Matthew
Wilson, Matthew, foto: Stobart Motorsport
Josef Janoušek 6. února 2009 20:00
Sdílej:

Před další soutěží šampionátu WRC, je optimisticky naladěný celý Stobart VK M – Sport Rally Team. Po první soutěži Rally Ireland má na svém kontě osm bodů do hodnocení týmů.

Stejně jako v Irsku, budou do týmového hodnocení nominováni Urmo Aava a Henning Solberg. Především Henning hýří optimismem, protože zimní podmínky jaké panují v okolí Hamaru, mu budou vyhovovat. Přeci jen se cítí na sněhu jako ryba ve vodě a nahrávat mu bude i domácí prostředí, stejně jako sebevědomí, které si zvedl při Rally Ireland čtvrtým místem.

Urmo Aava také určitě neprodá kůži lacino, na minulé soutěži až do svého výletu mimo trať předváděl výborné výkony. Konečné desáté místo nebylo rozhodně jeho maximem a lze předpokládat, že se bude objevovat v pořadí mezi nejlepšími. A pokud neudělá chybu může to být černý kůň soutěže.

Jako třetí se na start postaví Matthew Wilson u kterého lze předpokládat standartní výkon, založený především na snaze dojet do cíle a těžit z chyb soupeřů.

“Na tuto rally se strašně těším, v Irsku jsme zajeli perfektní výsledek. Snad se nám podaří ho zopakovat, top-tři by bylo skvělé. Všichni hovoří o mém velkém souboji s Petterem, ale já chci jet tak,  jak budu nejlépe schopen. Myslím,  že tato rally bude naprosto skvělá a vzrušující pro všechny fanoušky,” řekl Hennig Solberg.

“My jsme měli slušný start do sezony a na Norsko se opravdu těším. Slyšel jsem že tratě jsou ve skvělém stavu. Před soutěží máme ještě jeden test, kde si podmínky vyzkoušíme přímo, abychom se vyvarovali zbytečných chyb při závodě,” řekl Urmo Aava.

“Už se nemůžu dočkat startu soutěže, je to opravdu jedinečný zážitek tady v Norsku. Viděl jsem pár fotek z trati a podmínky jsou fantastické. Jedinou neznámou jsou nové pneumatiky, které si však budu moci vyzkoušet při pondělním testu. V Irsku jsme začali dobře a zde se budu snažit o co největší počet bodů do klasifikace jezdců,” řekl Matthew Wilson.

“Věřím že Norsko bude fantastickou soutěží pro Stobart. Henning zde již v minulosti svoji rychlost ukázal, že bude v top-tři není vyloučeno. Urmo i Matthew mají take svoji rychlost na tomto povrchu a je to pro Stobart velká šance získat body do hodnocení týmů,” řekl Malcolm Wilson.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.