 
            Nový jezdec Stobartu Urmo Aava je s desátou příčkou z Irské rally poměrně spokojený. Poté, co udělal na poslední zkoušce prvního dne poměrně velkou chybu a musel ze soutěže odstoupit, je to solidní výsledek.
Aava, který jel svoji první soutěž za M-Sport s Focusem RS WRC08, začal hodně dobře, když se držel v popředí výsledkové listiny a na Sebastiena Loeba ztrácel jen 6,7 sekundy. Nicméně jeho naděje na slušný výsledek se rozplynuly na RZ6 (test Aughnasheelan), když 6,6 kilometru po startu z 25,19 km zaparkoval svůj vůz do příkopu.
I přes tuto nepříjemnost byl Estonec schopný v rally pokračovat, když se vrátil pomoci systému SuperRally do druhého dne soutěže. Ztrátu dokázal poměrně solidně stáhnout a nakonec vybojovat 3 body pro tým. „Jsem šťastný, že se nám podařilo hned při první soutěži pro tým vést rally a nakonec jsme získali i nějaké body. Tato rally pro nás byla zajímavá, protože jsme strávili dost času ve voze, se kterým se ještě seznamujeme. Dalo nám to hodně poznatků. Auto jelo velmi dobře a neměli jsme s ním žádný problém. Bohužel jsme udělali jednu chybu, ta nás stála hodně času, ale jinak byl celý víkend bez problémů,“ říká Estonec.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?