Chris Atkinson svým výkonem při rally v Irsku, jak se zdá, přesvědčil vedení Citroënu, protože to by mělo zájem na jeho dalších startech. Brzy by se měly rozběhnou další jednání o možných startech.
Chris měl pro Irskou rally jediný cíl: Poté, co Subaru náhle odstoupilo z MS a on se ocitl na “ulici“, chtěl využít nové šance. Tou šancí byl start v Irsku za Juniorský tým Citroënu. To se Australanovi podařilo. Soutěž dokončil na pátém místě, i když na čtvrtého Henninga to neměl daleko. Až během předposlední RZ totiž Chris udělal menší chybu, která ho připravila o cenné sekundy. Rychlostní ovšem tým přesvědčil o svých kvalitách. Týmový manažer Benoit Nogier prohlásil, že by Chrise moc rád znovu viděl v Citroënu C4. K němu se připojil i šéf Citroënu Sport Olivier Quesnel. „Jsme velice potěšeni tímto výsledkem, musíme vzít v potaz, že Chris auto moc neznal. Jeho výkon ale rostl od zkoušky ke zkoušce. Doufám, že se nám podaří Chrise udržet v našem týmu,“ prohlásil Quesnel.
Chris byl z Citroënu C4 nadšený
„Budeme o tom ještě hovořit, ale zatím není nic jasné. Právě nám skončila první rally, ale doufám, že u nás zůstane,“ doufá Francouz. Otázkou ovšem zůstávají peníze. Chris se v Irsku objevil pouze s červeným vozem bez jediného sponzora. Kdyby se mu nepodařilo sehnat sponzora, který by jeho starty financoval, přetrvával by oboustranný zájem o starty Australana?
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?