Loňský šampion JWRC, tovární jezdec béčka Citroenu a v poslední době často zmiňovaná postava, to je Sebastien Ogier. Přestože se od něj hodně čeká, on sám se necítí být pod tlakem.
Když měl BFGoodrich vybrat jezdce pro Monte, rozhodně se nečekalo, že tím vybraným bude Sebastien Ogier. Ne proto, že by mu chyběl talent, ale jakožto jezdec Citroenu má letošní sezonu zajištěnou. Nicméně všechny negativní ohlasy Ogier umlčel svým vítězstvím při svém vůbec prvním startu s 207 S2000. Není divu, že se od něj letos čekají solidní výsledky, přesto Ogier žádnému tlaku nepropadá.
"Letošní sezona zatím pro mě vypadá dobře, rád bych poděkoval Junior týmu Citroenu za podporu, díky které můžu letos startovat ve WRC. Loni jsem jel v Irsku jednou soutěže s C2, byla to moje první zkušenost s irskými podmínkami. Přesto nás však čeká něco trochu odlišného. Bude to hodně komplexní a těžká rally, v těchto podmínkách bude na dosti místech led. Navíc irské cesty jsou hodně nerovné, úzké a přitom špinavé a rychlé. Mým cílem je rally dokončit, zatím totiž žádný tlak na výsledek necítím, prostě jen pokračovat ve vývoji," řekl Ogier.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?