Loňský šampion JWRC, tovární jezdec béčka Citroenu a v poslední době často zmiňovaná postava, to je Sebastien Ogier. Přestože se od něj hodně čeká, on sám se necítí být pod tlakem.
Když měl BFGoodrich vybrat jezdce pro Monte, rozhodně se nečekalo, že tím vybraným bude Sebastien Ogier. Ne proto, že by mu chyběl talent, ale jakožto jezdec Citroenu má letošní sezonu zajištěnou. Nicméně všechny negativní ohlasy Ogier umlčel svým vítězstvím při svém vůbec prvním startu s 207 S2000. Není divu, že se od něj letos čekají solidní výsledky, přesto Ogier žádnému tlaku nepropadá.
"Letošní sezona zatím pro mě vypadá dobře, rád bych poděkoval Junior týmu Citroenu za podporu, díky které můžu letos startovat ve WRC. Loni jsem jel v Irsku jednou soutěže s C2, byla to moje první zkušenost s irskými podmínkami. Přesto nás však čeká něco trochu odlišného. Bude to hodně komplexní a těžká rally, v těchto podmínkách bude na dosti místech led. Navíc irské cesty jsou hodně nerovné, úzké a přitom špinavé a rychlé. Mým cílem je rally dokončit, zatím totiž žádný tlak na výsledek necítím, prostě jen pokračovat ve vývoji," řekl Ogier.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?