Loňský šampion JWRC, tovární jezdec béčka Citroenu a v poslední době často zmiňovaná postava, to je Sebastien Ogier. Přestože se od něj hodně čeká, on sám se necítí být pod tlakem.
Když měl BFGoodrich vybrat jezdce pro Monte, rozhodně se nečekalo, že tím vybraným bude Sebastien Ogier. Ne proto, že by mu chyběl talent, ale jakožto jezdec Citroenu má letošní sezonu zajištěnou. Nicméně všechny negativní ohlasy Ogier umlčel svým vítězstvím při svém vůbec prvním startu s 207 S2000. Není divu, že se od něj letos čekají solidní výsledky, přesto Ogier žádnému tlaku nepropadá.
"Letošní sezona zatím pro mě vypadá dobře, rád bych poděkoval Junior týmu Citroenu za podporu, díky které můžu letos startovat ve WRC. Loni jsem jel v Irsku jednou soutěže s C2, byla to moje první zkušenost s irskými podmínkami. Přesto nás však čeká něco trochu odlišného. Bude to hodně komplexní a těžká rally, v těchto podmínkách bude na dosti místech led. Navíc irské cesty jsou hodně nerovné, úzké a přitom špinavé a rychlé. Mým cílem je rally dokončit, zatím totiž žádný tlak na výsledek necítím, prostě jen pokračovat ve vývoji," řekl Ogier.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?