Debutant v šampionátu IRC Kris Meek by si přál více RZ, na kterých leží sněhová pokrývka. Po včerejší etapě byl na šestém místě, dnes si o dvě místa polepšil a je čtvrtý s minimální ztrátou na třetího Hänninena.
Meek před startem sezóny absolvoval jen pár testů, a tak jsou jeho časy vskutku dobré. Kris, bývalý chráněnec Colina McRae, si zatím dokázal většinou správně vybrat obutí, které mu dopomohlo ke čtvrtému místu na Rally Monte Carlo. „Miluji jízdu na sněhu. Doufám, že se i v zítřejší etapě dočkáme sněhových tratí. Auto se opravdu brilantně ovládá na sněhové pokrývce. Podle sněhové předpovědí bychom se mohli ještě pár takových RZ dočkat,“ doufá Meek.„Dojezdy některých rychlostních testů, zvláště těch, které končí v horách, jsou pod sněhem. Proto je volba pneumatiky vždy velkou loterií,“ přiznává Meek, který jede s Peugeotem 207 S2000 za tým Peugeot UK.
Fotky z Rally Monte Carlo si můžete prohlédnout zde.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?