Po těžké nehodě, kterou měl Galli v Německu, se již do konce sezony 2008 nevrátil. Momentálně Ital bojuje o svůj návrat. Doposud bohužel bez úspěchu.
V prosinci slavil Gigi Galli comeback vítězstvím na Bettegově Memoriálu. Zároveň to byl jeho první závod od již zmíněné nehody v Německu, při které si komplikovaně zlomil nohu. V sezoně 2008 se z původně zamýšlených startů tedy nakonec v týmu Stobart až tolik nesvezl. Ačkoliv sponzoři, kteří do týmu přišly s Gallim, u týmu zůstávají, Gigi nemá nic jistého a doposud zatím nepředstavil plán pro rok 2009. Shání tedy ještě stále další sponzorské peníze? „Jeho program pro tento rok zatím ještě nebyl potvrzen. I nadále vedeme debaty s managementem. Snad ho uvidíme i v příští sezoně za volantem Fordu,“ říká týmový šéf Malcolm Wilson.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?