Nabízí se i druhému z bratrské dvojice Solbergů jet za “B“ tým Fordu Stobart?
Vše má ovšem svou cenu, to by platilo i pro Pettera Solberga. Šéf Stobartu Malcolm Wilson si prý dokáže bývalého mistra světa v týmu představit. Ovšem i taková hvězda, jakou Petter je, by musela za místo v týmu platit, nebo dovést nějakého sponzora. „Už jsem s Petterem mluvil, ale musel by s sebou přinést i jistý finanční obnos. Pochopitelně, že bychom Pettera chtěli mít ve svém B-týmu,“ potvrzuje Wilson. V britském Stobartu má místo také Petterův bratr Henning. Jeho sezona je zajištěna díky silnému sponzorovi "expert". Henningovo auto je dlouhodobě vyvedeno také v barvách tohoto sponzora.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?