První seznámení Chrise Atkinsona s Citroenem C4 WRC proběhlo začátkem týdne v severní Francii. S vozem, se kterým se zúčastní první letošní soutěže World Rally Championchip v Irsku, najel zhruba 180km.
Na trati se střídal suchý a mokrý povrch a při teplotách pohybujících se na hranici -10° podmínky velmi dobře simulovaly ty, které jezdce čekají v Irsku.
„Jsem velmi vděčný, že jsem mohl opět sednou do závodního speciálu po vážné nehodě ve Welsu a absolvovat tyto testy. Řídit Citroen C4 WRC je fantastické, je až neuvěřitelné, jak agresivně je možné s autem jet v zatáčkách. Auto stále drží, je velmi vyvážené,“ řekl Atkinson po skončení testu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?