Přihlášky do Monte jsou již minulostí a na seznamu přihlášených nalezneme jména jako Sarrazin nebo Gardemeister.
Poté, co se na rally přihlásil i její trojnásobný vítěz, Didier Auriol, se můžeme těšit i na eso z Le Mans, Stephane Sarrazina, a loňského továrního jezdce Suzuki, Toniho Gardemeistera. Sarrazin jakožto dvorní jezdce Peugeotu nemůže usednout do jiného auto než do 207 S2000, naopak Gardemeister zakotví v na první pohled možná méně konkurenceschopném voze a to v Puntu S2000.
"Opravdu se už teď velmi těším. Přestože jsem spíše okruhovým pilotem, rally je část mého já a za každou příležitost za volantem rallyového vozu jsem vděčný. Navíc když se jedná o Peugeot 207 S2000. Monte je tím pravým podnikem, který si opravdu užiji, každopádně to bude obtížná a náročná soutěž," řekl Sarrazin.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.