Přihlášky do Monte jsou již minulostí a na seznamu přihlášených nalezneme jména jako Sarrazin nebo Gardemeister.
Poté, co se na rally přihlásil i její trojnásobný vítěz, Didier Auriol, se můžeme těšit i na eso z Le Mans, Stephane Sarrazina, a loňského továrního jezdce Suzuki, Toniho Gardemeistera. Sarrazin jakožto dvorní jezdce Peugeotu nemůže usednout do jiného auto než do 207 S2000, naopak Gardemeister zakotví v na první pohled možná méně konkurenceschopném voze a to v Puntu S2000.
"Opravdu se už teď velmi těším. Přestože jsem spíše okruhovým pilotem, rally je část mého já a za každou příležitost za volantem rallyového vozu jsem vděčný. Navíc když se jedná o Peugeot 207 S2000. Monte je tím pravým podnikem, který si opravdu užiji, každopádně to bude obtížná a náročná soutěž," řekl Sarrazin.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?