Fin Jari – Matti Latvala věří, že může zvítězit v Rally Norway, která se jede v únoru. Tvrdí tak po testu nových sněžných pneumatik Pirelli. Test probíhal dva dny poblíž Kallu ve Švédsku.
Jezdec M-Sportu absolvoval na zcela nových pneumatikách, které jsou určené do sněhu, něco kolem 400 kilometrů. Nová specifikace zimních pneumatiky Pirelli má stejnou šířku jako mají šotolinové gumy. Ze soutěží MS tedy vymizí staré “úzké“ zimní pneumatiky. „Nové obutí pracuje překvapivě velmi dobře. Doposud používané zimní gumy byly úzké. To jim umožňovalo proniknout sněhem a hřeby se poté zařezávaly až do ledu. Tím se pochopitelně získával větší grip,“ vysvětluje Fin.„Přestože nové pneumatiky jsou širší, při brždění poskytují ještě lepší přilnavost. Nejsem si ovšem jistý, jestli tomu tak bude, i když sníh bude hluboký. Z testu jsem měl opravdu dobrý pocit. Do Norska mohu odjíždět s větším sebevědomím, než jsem měl vloni, když jsem cestoval do Švédska. Opravdu si myslím, že mohu vyhrát!“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?