Chris Atkinson uvedl, že dostal skvělou možnost, jak poměřit svoje síly s úřadujícím větovým šampiónem Sebastienem Loebem. Na zahajovacím podniku totiž usedne do identického vozu, jako bude mít Loeb.
Australan dostal možnost svést se v zahajovacím závodu MS 2009 v Citroënu C4 za Juniorský tým francouzské automobilky. Zatím byl veřejně oznámen jeden start, ovšem mezi zasvěcenými se šušká až o 8 rallych. Atkinson si doslova vychutná tu možnost, že bude mít k dispozici stejný vůz jako Francouz Loeb. „Pro mě je to fantastická možnost. Budu moci soutěžit ve stejném voze a doufám, že budu schopen plnohodnotně bojovat jak se Sordem, tak i s Loebem,“ říká Atkinson.Australanův teď již bývalý týmový kolega Petter Solberg stále ještě vyjednává s jednotlivými týmy o možnostech jeho startů ve WRC. Petter se snad již dohodl se Subaru, že ho uvolní ze smlouvy a bude moci startovat s kterýmkoliv jiným vozem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?