P. G. Andersson by se měl tuto neděli zúčastnin rallysprintu Romjul Rally v Norsku. Pro české fanoušky je potěšující, že by měl jet s vozem Škoda Fabia WRC.
Andersson, který v podstatě odchodem Suzuki z kolotoče WRC přišel o práci, pojede s jednou ze dvou Fabií, které vlastní Bernard Kongsrud. Druhou bude pilotovat Henning Solberg. Jedná se o Fabie, se kterými dříve jezdil Jan Kopecký.Ještě připojujeme vyjádření jezdce ke ztrátě místa u Suzuki: „Slyšel jsem ohledně odstoupení nějaké zvěsti již předem, ale z Japonska mi nikdo nic oficiálně neřekl. Pak jsem se o tom dozvěděl v médiích, do té doby mi pořád nikdo z týmu nic neřekl. Jsem tím velmi zklamán.“
Ještě pořád se spekuluje o tom, že by Švéd mohl jet na Rally Monte Carlo, zahajovacím podniku šampionátu IRC, s Protonem S2000.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?