Richard Hammond, jeden z nejznámějších motoristických moderátorů světa, se stal společně se svou rodinou a dalšími 12 návštěvníky luxusní vily obětí zlodějů. Ti měli během minulého měsíce proniknout do jejich pronajaté nemovitosti a odcizit peněžní hotovost i cennosti, zatímco Hammond s rodinou a ostatní hosté v klidu spali. Objevily se také spekulace, že hosté mohli být uspáni.
Jak informoval Sunday Express, Richard Hammond se svou ženou Mindy a dcerou Willow se měli stát cílem zlodějů během přenocování v luxusní nemovitosti v Saint Tropez. Společně s nimi bylo okradeno dalších 12 návštěvníků, kteří vše zjistili až ráno po probuzení.
Zloději se do nemovitosti vloupali během noci a počínali si velice sebevědomě. Kromě odcizení odložených cenností a hotovosti se nebáli ani otvírat dveře do dalších místností a prohledávat kabelky i zavazadla. Podle majitele nemovitosti šlo zlodějům především o hotovost, kromě toho si ale vzali i nějakou tu cennost, jako byly například hodinky patnáctileté Willow, dcery Hammonda.
Mindy Hammond, manželka Richarda, uvedla v rozhovoru pro Sunday Express své podezření, že museli být uspáni nějakým plynem. Později v rozhovoru dodala „Musíte mít nějakou jistotu, že to můžete udělat a že se lidé během toho nevzbudí."
The Telegraph v návaznosti na to kontaktoval experty, podle kterých by k něčemu podobnému mohl být použit například známý Chloroform, uspávat s ním 15 lidí by však bylo příliš zdlouhavé. Uspat lidi pomocí plynu by bylo naprosto nemožné už jen kvůli velikosti nemovitosti a ohromnému množství plynu potřebného k uspání celého osazenstva. Podle všeho tak museli být zloději skutečně velice tišší.
Dvojici zlodějů však zachytily bezpečnostní kamery a jejich dopadení proběhlo během pouhých 48 hodin. Po zbytek pobytu v luxusní nemovitosti však její majitel, který se po incidentu údajně zachoval velice hezky, objednal bezpečnostní agenturu, která objekt hlídala.
Podobný případ se přitom rozhodně nestal poprvé a zřejmě ani naposled. V roce 2006 byl během pobytu v Cannes okraden fotbalový hráč Patric Vieira, v jehož pokoji se skutečně našly stopy po uspávacím plynu. V roce 2010 byl opět v Saint Tropet okraden jezdec Formule 1 Jenson Button, který byl údajně během krádeže také uspán.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.