Pokud patříte k milovníkům sportovních, extrémních, klasických či luxusních automobilů, pravděpodobně jste zvyklí obrážet různé motoristické akce typu Legendy, Goodwood FOS či autosalony. Na francouzské riviéře si však nyní můžete prohlédnout stejné vozy a to bez placení vstupného. Slavné město Cannes je v těchto dnech totiž doslova zaplaveno exkluzivními automobily.
Francouzské město Cannes, ležící na slunné francouzské riviéře, je ve světě známo hlavně díky renomovanému filmovému festivalu. Pokud byste se tam ale vypravili dnes, daleko lepší podívanou byste zažili na chodnících kolem prémiových hotelů. Skoro všude jsou totiž zaparkovány naprosto fenomenální stroje.
Na záplavu exkluzivních automobilů v Cannes upozornil italský YouTuber Marchettino, který se do Cannes vydal a vše natáčel. A že je na co se dívat potvrzuje i fakt, že jen během své procházky z jednoho hotelu do druhého napočítal celkem čtyři Bugatti Chiron.
To je ale vlastně jen začátek ledovce. Po cestě totiž potkal velice pestrý mix automobilů, mezi kterými nechyběl Mercedes-AMG G63, Ferrari LaFerrari, Singer 911 nebo extrémní Mercedes G63 6x6. Na jeho videu se také objevují Porsche 911 GT2 RS Weissach nebo Pagani Huayra.
Luxusní automobily, které podle titulku patří zámožným Arabům, tak doslova obsypaly chodníky a zablokovaly některé ulice. Všechny vozy přitom doslova září čistotou, což je zásluhou mnoha lidí, kteří kolem nich neustále kmitají. Ostatně i v záběru můžeme vidět dvojici, která čistí Bugatti Chiron. Pokud už se ale chcete blýsknout svým exkluzivním vozem v Cannes, patří výdaje na údržbu vozu k samozřejmostem.
Zajímavostí však je, že ne všechny automobily sklízí obdiv. Na záběrech se totiž objeví mimo jiní i Ferrari 812 Superfast, které upravila známá společnost Mansory. YouTuber Marchettino však nad tímto vozem jen podrážděně pronese, že vůbec nechápe jak je možné, aby někdo takhle pokazil Ferrari 812. Opodál přitom stojí Bentley Bentayga, na kterém se ruka tohoto kontroverzního úpravce také podepsala.
Inu vkus je silně individuální záležitostí, přesto věříme, že si v pestré paletě aut na záznamu každý našel svého oblíbence. Být to na nás, zřejmě bychom měli problém se z ulice vůbec odtrhnout.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.